HTML

GEePeeYeSs!

Friss topikok

Linkblog

2008.12.20. 07:00 GEePeeYeSs! (törölt)

Észrevétel - 2008.11.24

Levél az ügyfélszolgálathoz: 2008.11.24. 09:25

Tisztelt Ügyfélszolgálat!

Kérem szíveskedjenek felvilágosítást adni az alábbi járatok célállomásra történő érkezésének idejéről és a menetrendtől eltérő közlekedésük okára, vagy okaira:

Dátum    J.sz.    Állomás       
2008.11.03    709    Bp.-Nyugati       
2008.11.05    709    Bp.-Nyugati       
2008.11.06    756    Kecskemét       
2008.11.07    716    Kecskemét       
2008.11.12    756    Kecskemét       
2008.11.13    756    Kecskemét       
2008.11.14    706    Kecskemét       
2008.11.17    709    Bp.-Nyugati       
2008.11.19    709    Bp.-Nyugati       
2008.11.21    706    Kecskemét    

Rendszeres utazóként a 140-es vonalon egyúttal szeretném Önökkel tapasztalataim megosztani:

Utastájékoztatás
A hangosbemondó hangos: (persze minden relatív) de szerintem zavaró a környezetre. (Kecskemét)
Az utastájékoztatás az állomáson eléggé fakultatív: ugyanis a késve érkező vonatot is időben bejelentik, ellenben a késés tényére a figyelmet vagy egyáltalán nem, vagy a tény -5 perces értéken jelentik be.
Az IC kocsikban az utastájékoztatás fakultatív, vagy kedves és udvarias hang tájékoztat, vagy egyáltalán nincs. Bocsánat szokott lenni még egy átmenet is, amikor a legnagyobb jó szándék mellett is csak földi halandó számára értelmezhetetlen, bántó, zavaró hangok hallatszanak.
Az IC vonatok 15 percet meghaladó, nyilvánvalóan a vasúttársaság hibájából bekövetkező késés miatti pótjegy visszatérítési lehetőséget bölcsen elhallgatják.
A kerékpárszállító kocsik ritkán találhatók a közölttel ellentétben a vonat közepén, melynek számtalanszor tapasztalt következménye a peronon az utasok között kétségbeesetten szlalomozó kerékpárosok látványa.

Tisztaság
Az IC kocsikban általában és általánosan elfogadható
A HIC (HibridInterCity) gyorsvonati kocsijaiban azonban minősítési határ alatti, bátran állíthatom, hogy katasztrofális. Minden mocskos és ragad a kosztól. (ülések, karfák, fejtámlák, kapaszkodók, stb.) Láthatóan a legutolsó kárpit csere óta soha senki meg nem tisztította a műbőr üléseket, melyre jó érzésű ember rá sem ül. A WC-k állapotáról azt hiszem ezek után nem kell külön szót ejtenem.

Komfort
A gyorsvonati részen közlekedő, több mint 25 éves lengyel kocsik hevesen ráznak fékezéskor, s különösen a Nagykőrös-Kecskemét vonalon járnak a kocsik rock&roll-t a pályán, aminek egyszer véleményem szerint más következménye is lesz.
A fűtés ezekben a kocsikban a kapcsoló ki-be kapcsolásával, valamint a -még működő- ablakokkal le-fel húzogatásának kombinációjával, manuálisan klímatizálható télen, nyáron marad a külső hőmérséklet, a huzat és a zaj a nyitva tartott ablakok mellett.
A fűtés az IC kocsikban elég hektikus és kalauz függő, hol meleg van, hol meg a hőmérséklet közelít a hibernálás határaihoz.

Késések
Nyilvánvaló, a vonal egypályás kialakítása nem teszi lehetővé a szerelvények egymástól független elkerülését, de számos esetben a kerülési állomáson indokolatlanul sokáig vár a vonat a másik érkezésére.
Számtalan késés oka, hogy Cegléden olyan vágányon jár keresztül a vonat, amely keresztezi az állomásra bevezető vágány forgalmi irányát, ennek következtében nem a késve az állomás irányába érkező vonatot állítják meg, hanem a keresztezőt indítják később. Mindez teljesen elkerülhető, ha a 140-es vonal forgalma keresztezés nélkül valósulna meg.
A menetrend szerint vonat indítás és érkezés a legritkább esetben valósul meg, noha ennek kellene a természetesnek lennie.

Nyilvánvalóan a fentiekre meg fogom kapni azokat a válaszokat, amelyeket egy ügyfélszolgálat hivatalból adni tud. Természetesen mindenről megnyugtatnak, majd nem történik semmi, mint az már történt előző leveleim után is.

Látom természetesen a vasúttársaság erőfeszítéseit is, de azok mit sem érnek, ha nem az utasért vannak, talán kommunikációs téren nem ártana aktívabbnak lenni… …vagy nincs mit kommunikálni?

Köszönöm, hogy Nekem, -mint nyűgös utasnak- levelem megválaszolására figyelmet szenteltek.

Üdvözlettel:

GEePeeYeSs!

Ui.: Kérem válaszlevelük végéről elhagyni az Önök társaságának érdekeit védő passzust, mert azt vagy a megfelelő jogi hivatkozásokkal tegyék, vagy sehogy. :-(

Visszajelzés az ügyfélszolgálattól: 2008.11.24. 9:25

Tisztelt Utasunk!

A MÁV-START Ügyfélszolgálatához küldött megkeresését köszönettel megkaptuk. Válaszlevelünket minden esetben a lehető legrövidebb időn belül megküldjük Önnek. A válaszadás időtartamát a megkeresés tartalma és az arra adandó válaszlevél összetettsége határozza meg*.

Türelmét előre is köszönjük.
MÁV-START Zrt. Ügyfélszolgálata

* A válaszadási határidő legfeljebb 15 nap.
 

Dear Passenger,
 
Thank you for your letter you sent to the Customer Service of MÁV-START Co. We will send you an answer for your letter as soon as possible. However, the duration of the answering process depends on the content of your letter and the complexity of the matter. 
 
Thank you for your patience in advance.
 
MÁV-START Co., Customer Service
You will receive an answer within 15 days.
 

Sehr geehrter Fahrgast/Fahrgaste!

Wir haben Ihre Anfrage dankend erhalten. Wir werden unsere Antwort Ihnen so schnell, wie möglich zuschicken. Die Zeit, die wir zum Antworten brauchen, hängt von der Kompliziertheit der nötigen Untersuchungen ab.

Vielen Dank für Ihr Geduld im Voraus.
MÁV-START AG, Kundendienst Abteilung
 

*Die Antwort soll spätestens innerhalb von 15 Tagen ankommen.
 

Válasz az ügyfélszolgálattól: 2008.12.08. 14:07

Tisztelt Utasunk! (Gy.xx-16xxx/2008.)
 

Köszönettel vettük a Társaságunk részére megküldött bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy megkeresésének feldolgozása folyamatban van. Végleges válaszlevelünk megérkezéséig ezúton kérjük szíves megértését és türelmét.
 

Üdvözlettel:
 

X Y

ügyfélszolgálati koordinátor
 

MÁV-START Vasúti Személyszállító Zrt.
Ügyfélszolgálat
Postacím: H - 1426 Budapest, Pf. :56.
MÁVDIREKT: 06 40 49 49 49
Fax: +36 1 511 2093
E-mail: eszrevetel@mav-start.hu
Web: www.mav-start.hu
 

P Kérem, gondoljon a környezet védelmére, mielőtt kinyomtatja ezt az e-mailt.
 

Szólj hozzá!

Címkék: gps ügyfélszolgálat vonat késés ic vasút track utastájékoztatás train nyomrögzítés kmz gpx személyszállító vasúttársaság


A bejegyzés trackback címe:

https://geepeeyess.blog.hu/api/trackback/id/tr60820121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása