HTML

2008.12.20. 09:00 GEePeeYeSs! (törölt)

Észrevétel - 2008.12.08

Levél az ügyfélszolgálathoz: 2008.12.08. 09:14

Tisztelt Ügyfélszolgálat!

Ma reggel, (2008.12.08.-án) meglepődve tapasztaltam, mikor pótjegyet kívántam váltani Kecskeméten a 709-es számú HIC (HibridIC) járatra, hogy a kecskeméti 2-es számú pénztárban azt nem tehettem meg, mivel a pénztáros hölgy közlése alapján nem tud részemre jegyet kiszolgálni, mivel a rendszer szerint nincs több helyjegy a járatra.

Rendszeres utazóként, -tudván, hogy ez a járat hétfő reggelente 2 másod és 1 első osztályú kocsival szokott közlekedni-, ismét rákérdeztem, hogy ez biztos-e? Az igenlő válasz után belenyugodtam, hogy ez az utazási komfort lehetőség ma "nem jött össze".

Ehhez képest, látva az érkező vonatot, -mely a szokásos hétfői összeállításban futott be-, meglepődve tapasztaltam, hogy egy másod osztályú IC kocsit teljesen megtöltöttek az utasok, míg a pótjegy kiszolgálás -immár nyilvánvaló- hiányossága következtében teljesen üres volt.

Azután rájöttem, hogy számomra a mai reggel tulajdonképp az utazásom szempontjából teljesen örvendetes változást hozott, hiszen az amúgy is rendszeresen késő vonat a vágyányzári menetrendben foglaltakat miatt amúgy sem tudja majd teljesíteni a gondosan megalkotott vágányzári menetrendet, emiatt úgyis jelentős késéssel fog érkezni célállomására a Nyugati pályaudvarra, ahol ma reggel majd nem kell meccselnem, az információsnál vitatkozva igazolást kérve arról, hogy járat késése vajon mennyi is volt, s nem kell a pénztárben arra várnom, hogy az orrom előtt látványosan bezárjon a pánztáros, s egy másik pénztárban szemlesütve ismételten álldogálva várni arra, hogy a pénztáros a kiállított igazolás után még további engedélyt kérjen arra, hogy az Önök Üzletszabályzata alapján jogosan visszajáró pént visszafizethesse.

Nem tudom, biztosan én vagyok fordítva bekötve, de ...

…csak úgy kérdezem:

Miért kell igazolás arról, a mondjuk a Nyugatiba késve érkezett vonatról, hogy ha mondjuk a Kecskeméten visszaváltani kívánt helyjegy esetében erre úgyis engedélyt kell kérnie a pénztárosnak?
Az üres IC kocsi, -amire nem kaptam helyjegyet-, bizonyára utasok nélküli próbajáratáson volt ugye? Mert Önök szerint se legyenek azon utasok cseppet sem bosszúsak akik nem foglalhattak -benne- helyet, cserébe a gyorsvonati kocsikat töltötték meg olyan szintre, hogy a vágyányzári menetrend szerint MHIC (MultiHibridIC) közlekedő személyvonat, Ceglédbercel-Cserőn, Albertirsán, Pilisen és Monoron felszálló utasainak már az álló helyekért is közelharcot kelljen vívniuk, miközben egy kocsi teljesen üresen futva 0 árbevételt termel?

…csak úgy mondom:
Így lehet elveszíteni egy eddigi IC törzsutast.
Levelem és az Önök megtisztelő válaszát is megjelentetem internetes blogomon, szolgáljon tanúságul  mindazon az Önök közszolgáltatását igénybe vevő útitársamnak, akik, -nap, mint nap az Önök számára árbevételt termelve és-, kiszolgáltatva igénybe veszik az Önök szolgáltatásait.

Köszönöm, hogy Nekem, -mint nyűgös utasnak- levelem megválaszolására figyelmet szenteltek.

Üdvözlettel:

GEePeeYeSs!

Ui.: Kicsit késve, -no, meg esemény vezérelve-, de rájöttem, a nyugalomnak ára van…
A mai érkezés: 709 Bp.-Nyugati pu: 8:42, akkor mikor ennek a szerelvénynek majdnem vissza kellett volna indulnia!
Késés: 00:20:00, igaz nem nincs DCF órám, de van GEePeeYeSs!
 

Visszajelzés az ügyfélszolgálattól: 2008.12.08. 9:14

Tisztelt Utasunk!

A MÁV-START Ügyfélszolgálatához küldött megkeresését köszönettel megkaptuk. Válaszlevelünket minden esetben a lehető legrövidebb időn belül megküldjük Önnek. A válaszadás időtartamát a megkeresés tartalma és az arra adandó válaszlevél összetettsége határozza meg*.

Türelmét előre is köszönjük.
MÁV-START Zrt. Ügyfélszolgálata

* A válaszadási határidő legfeljebb 15 nap.
 

Dear Passenger,
 
Thank you for your letter you sent to the Customer Service of MÁV-START Co. We will send you an answer for your letter as soon as possible. However, the duration of the answering process depends on the content of your letter and the complexity of the matter. 
 
Thank you for your patience in advance.
 
MÁV-START Co., Customer Service
You will receive an answer within 15 days.
 

Sehr geehrter Fahrgast/Fahrgaste!

Wir haben Ihre Anfrage dankend erhalten. Wir werden unsere Antwort Ihnen so schnell, wie möglich zuschicken. Die Zeit, die wir zum Antworten brauchen, hängt von der Kompliziertheit der nötigen Untersuchungen ab.

Vielen Dank für Ihr Geduld im Voraus.
MÁV-START AG, Kundendienst Abteilung

*Die Antwort soll spätestens innerhalb von 15 Tagen ankommen.
 

Válasz az ügyfélszolgálattól: ????.??.??. ??:??

Szólj hozzá!

Címkék: gps ügyfélszolgálat vonat késés ic vasút track utastájékoztatás train nyomrögzítés kmz gpx személyszállító vasúttársaság hic mhic


A bejegyzés trackback címe:

https://geepeeyess.blog.hu/api/trackback/id/tr96820160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása